keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Odotuksia.

Eilen alotin salilla käymisen. Työkaveri teki mulle sali ohjelman ja veti ensimmäisen treenin. Voin sanoo että nyt tuntuu kyllä lihaksissa! :D Mut siltikin hyvillä fiiliksillä odottelen seuraavaa treenii. En oo vielä oikeen päättäny että kuinka usein vedän tota reenii mut silti ajattelin 3 kertaa ruveta viikossa käymään salilla. :) Meidän koko työporukalla on kauhee laihdutus/ kuntoilu buumi meneillään, siitä saa hyvin inspistä itekin ruveta tekeen elämäntapa muutosta :) Ja tällähetkellä tärkeintä mulle ei oo edes tiputtaa painoa, vaan voida hyvin, tosin haluan myös näyttää hyvältä ens kesänä shrtseissa ja bikineissä ;D Mut se vaan motivoi mua tekemään :)

Viikonlopusta sen verran! Menin baariin yksin niinkun uhkailinkin. Ei yhtään kaduta! Oli tosi hauska ilta ja tutustu paljon uusiin ihmisiin ja näki taas vähän yö elämää täällä. :p Tapasin yhden tutunkin, johon oon tutustunu sillon kun olin viimeks täällä. Oli kyllä vähän WTF fiilis kun näin tän tyypin :D Mut oikeesti oli kivaa, ja täälllä se nyt ei ehkä oo niin paha mennä yksin baariin. :)

Mitä ihmettä muuten! En oo yhtään ajatellu että Jouluun on enää 6 päivää! Sisko ja äiti tulee tänne pian siis <3 <3 Sitä odotan innolla! 

Jees nyt ajattelin syödä aamupalan ja vähän siivota ennen töihin lähtöö. :)

Ei kommentteja: