perjantai 15. marraskuuta 2013

Have Faith In Me

Nyt vähintäänkin on tullut sellanen fiilis, että ehkä mun olis aika vaihtaa vähän tätä mun perusnegatiivisuutta. Päätettiin eilen herra x kanssa lopettaa tää meidän juttu/ minä päätin, en oikeen tiiä miten se meni. Meillä oli hauskaa ja ihanaa yhdessä, mutta silti niin paljon kaikkia ongelmia.. Tiedän että olen iso osasyy kaikkeen siihen ja asenteeni, mutta toivon silti kovasti että hän ei mua tuu vihaamaan. Siskoni on tämän pojan puolella ja oli kuulemma sanonut: No kuka nyt Veeran muka haluis kun se on niin vaikee! Tiedän ja myönnän sen että oon hyvin vaikea ihminen ja mun kans voi tulla paljonkin ongelmia jos ei tehdä niin kuin mä olisin sen suunnitellut. Mutta en kai mä nyt silti niin hirvee voi olla että en kelpaa kellekään? Tai että kukaan ei kestä mua aikaansa pidempään? Noh yritän nyt kuitenkin muuttaa asennettani ja olla mukavanpi ihmisille enkä enää sellanen kauhee ämmä.. Toivon silti kaikkea hyvää tälle ihmiselle koska välitän hänestä ja en halua että hänenlle käy mitään pahaa.

Ilosempaan aiheeseen!! Jee pääsen viettään mun Nokian läksiäisiä rakkaan ystävän kanssa Nokian paikalliseen ylihuomenna ;) Tulee niin huippua! Ollaan suunniteltu jo kauan, mutta nyt vasta saadaan se tehtyä ennen kun lähden Saariselälle! :D  Huomenna sit olis yhdet tuparit minne oon menossa ja sitten pitäis lauantaina tai sunnuntaina päästä viettämään kummipojan 5w synttäreitä! :) Ehkä tää mun loppu aika täällä on ihan kiva sittenkin. :)

loov: Veera

2 kommenttia:

Linda kirjoitti...

Muista, että ketään muuta ei voi muuttaa kun itteensä, ja kun levittää positiivisuutta ympärilleen, saa sitä myös takas. :)
Ja pystyt mihin vaan. :)

Storytime kirjoitti...

Toivotaan niin! Nyt meinaan aijon olla tai yrittä olla tosi positiivinen ja nauttia vaan elämän pienistä iloista ja jättää murehtimiset kokonaan pois. :)